Câteva amănunte

QUANTUM ACCOUNTING poate acoperi întreaga paletă de servicii de contabilitate, financiare, de resurse umane și salarizare sau doar o parte din acestea. Fiecare activitate este subiect de negociere a tarifelor.

Stabileste-ți necesitățile înainte de a ne contacta pentru a întelege cum să te ajutăm. În principal, lucrăm cu oameni deja existenți în departamentele de contabilitate sau de gestiune de producție, pe care îi antrenăm să lucreze profesionist, eficient, fiind alături de ei oricând au nevoie.

Pentru firmele mici și foarte mici, avem varianta de a antrena persoana direct raspunzătoare de activitatea economica a firmei.

Rolul nostru principal este de a reflecta în contabilitate o imagine fidelă, clară și completă a activității economice a unei entități.

Oferim servicii inclusiv persoanelor fizice plătitoare de impozite si taxe la statul român.

 

Stabileste-ți necesitățile

- Situația angajatilor - contracte de muncă, acte adiționale, decizii colective, extras Revisal, fișe de Medicina Muncii precum și SSM la zi, ultimul stat de plată

 

- Situația analitică a creditelor în sold și termenele de plată - dacă există - trebuie sa fie reflectate în ultima balanța analitică închisă

 

- Situația analitică a activelor care să reflecte amortizarea la zi a fiecărui element de activ în parte, fișele mijloacelor fixe cu data punerii in funcțiune - trebuie să fie corelate cu ultima balanță analitică închisă. Liste de stoc pe fiecare punct de lucru în parte care să reflecte valoric și cantitativ situația din contabilitate

 

- O listă a tuturor CEC-urilor/Biletelor la Ordin emise și neajunse la scadență - dacă există

 

Ce trebuie să pregatești înainte de a ne cunoaște

Actele care atestă ca ești persoana care administrează afacerea:

- certificat de înmatriculare/Hotărârea Tribunalului din raza teritorială unde s-a deschis ONG-ul

- act constitutiv/statut care atestă că esti administrator sau declarația prin care te-ai inregistrat ca PFA

- carte de identitate

- o ultima balanță analitică închisa și balanța analitică+bilanțul ultimului an raportat la ANAF dacă există

- în cazul PFA-urilor cu istoric - ultima declarație unică

 transmisă la ANAF, soldul de la casă si bancă, extrasele de cont pe anul in curs;

- ultimul inventar efectuat

- cea mai nouă situație analitica a activelor

- situația analitică a pasivelor

- situația analitică a clientilor, furmizorilor, debitorilor, creditorilor societății

 

Iată ce ai nevoie pentru a demara o discuție preliminară

Tariful, în 2024, se calculează în funcție de numărul înregistrărilor contabile efectuate lunar, în baza documentelor primare transmise de client. Prin document primar se ințelege orice factură emisă/primită, chitanță, bon, raport de producție, extras de cont al entității economice. Un document primar poate conține până la 30 de înregistrări contabile, cum este cazul extrasului de cont.

Contabilizarea stocurilor de marfă se supune regulilor negocierii, in funcție de complexitatea gestiunilor.

Contabilizarea salariilor constituie subiect de negociere separată.

Tarifele se vor actualiza cu rata inflației, în caz că aceasta va crește.

Pentru toți clienții care au contract de colaborare cu noi, consultanța se acordă gratuit.

Clienții care nu dispun de semnatură electronică pot fi reprezentați de noi prin procură notarială.

 

Așteptăm să ne cunoaștem!

Bilant

min. 500RON

Declaratii

min. 150RON/declaratie

peste 500 înregistrări contabile/lună

de la 3000 RON

200-500 inregistrări contabile/lună

de la 2500 RON

101-200 înregistrări contabile/lună

de la 1200 RON

51-100 înregistrări contabile/lună

de la 700 RON

11-50 înregistrări contabile/lună

de la 500 RON

0-10 înregistrări contabile/lună

de la 200 RON

Fără activitate

150 RON/declaratie

Ofertele din tabelul de mai sus sunt orientative. 

Tarifele în contabilitate depind inclusiv de vectorul fiscal.

Firmele plătitoare de TVA, impozite specifice și cele care fac declarații speciale vor avea tarif mărit, în funcție de complexitatea lucrării.

Firmele cu obiect de activitate - producție au tarife diferite, în funcție de fluxul producției, contabilizarea fazelor de fabricație și evidențierea elementelor importante pentru managementul societății (producție în curs de executie, produse reziduale, etc.).

La firmele de distribuție tarifele se calculează și în funcție de numărul punctelor de lucru în care se află stocuri sau active, complexitatea gestiunilor.

Tarifele se modifică în cazul firmelor cu împrumuturi bancare care trebuie urmărite/eșalonate/consolidate/restructurate.

Pentru lucrări de specialitate și alte raportări se percep tarife negociate, separate.

Tariful nu poate fi mai mare de 10% din cifra de afaceri.

Lucrăm în echipă cu firme de resurse umane, de consultanță juridică, SSM, etc.

Pentru o oferta concretă vă rugăm sa ne contactați.

TARIFE 2024


prețuri orientative

QUANTUM ACCOUNTING SRL

CONTACTEZĂ-NE > 

QUANTUM ACCOUNTING

 

Vad Sacalelor 1, Galați

 

mihaela.balaoi@contabilexpertgalati.ro

0751/258080